§ 1. Zasady ogólne
- Świadczymy usługi edukacyjne dla dorosłych w zakresie przygotowania wzorów prac naukowych, artykułów, recenzji i innych opracowań.
- Podstawowa zasada współpracy ze zleceniodawcami jest taka, że prace, które piszemy – piszemy dla klienta, a nie za klienta.
- Zleceniodawcy przesyłamy oryginalną pracę zawsze z podanymi źródłami (z przypisami).
- Wszystkie przesłane przez nas materiały mogą być wykorzystane wyłącznie zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem – zwłaszcza z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz art. 272 K.K.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za sposób wykorzystania przesłanych materiałów. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że przesłany materiał jest wykorzystywany niezgodnie z prawem – przerywamy współpracę ze zleceniodawcą (z winy zleceniodawcy).
- W przypadku zerwania współpracy z winy zleceniodawcy nie zwracamy wpłat za napisane i przekazane (przesłane) mu części (rozdziały) pracy.
§ 2. Realizacja zamówień
- Zamówienia przyjmowane są w formie pisemnej – poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na naszej stronie lub poprzez wysłanie maila na nasz adres.
- Realizacja zamówienia przebiega etapami.
- Pierwszym etapem realizacji zamówienia jest ustalenie planu, według którego odbywać się będzie pisanie pracy. Piszemy pracę według planu, z którym zgłosi się do nas klient lub według planu, który my przygotujemy a przez klienta zostanie zaakceptowany.
- Kolejne etapy realizacji zamówienia to pisanie poszczególnych rozdziałów, wstępu, zakończenia i spisów.
- Termin wykonania całej pracy, jak i poszczególnych jej elementów ustalany jest indywidualnie.
- Odbiór materiałów domyślnie odbywa się drogą elektroniczną (e- mail), ale na życzenie może również następować drogą tradycyjną (osobiście w naszym biurze lub pocztą). [adnotacja z 20 marca 2020 – w przypadku ograniczeń w poruszaniu się obywateli odbiór w naszym biurze może być niemożliwy, biuro może być zamknięte]
§ 3. Pozostałe postanowienia
- Płatność za przygotowanie materiału dłuższego niż 10 stron odbywa się w ratach.
- Poprawa przesłanego materiału jest wliczona w cenę. Przez poprawę rozumiemy poprawienie części, która ma jakieś błędy, jest niedoskonała, a nie np. napisanie nowego, innego rozdziału na nowy temat.
- Gwarancja na dokonanie bezpłatnych poprawek obowiązuje przez trzy miesiące od momentu przekazania (przesłania) klientowi poszczególnego materiału.
- Za zmiany wytycznych do napisanej już części pracy odpowiada klient i klient ponosi koszt ich zmian. Dotyczy to głównie zmiany ustalonego z klientem planu.
- Poprawki należy zgłaszać w formie pisemnej poprzez formularz kontaktowy lub email.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.