GWARANCJE

Zwyczajnie piszemy prace

Przede wszystkim gwarantujemy brak plagiatu. Wszystkie prace pisane są od podstaw, w dość tradycyjny sposób, bez kopiowania z innych prac. Nie zdarzył nam się do tej pory uzasadniony zarzut plagiatu. Raz zdarzyła się nieprzyjemna sytuacja – klientka przesłała raport z systemu antyplagiatowego i kazała poprawić pracę, bo raport miał zbyt wysoki poziom podobieństwa. Okazało się, że klientce pisaliśmy tylko dwa pierwsze rozdziały, a dwa ostatnie zleciła jakiemuś taniemu serwisowi. Jak łatwo się domyślić – cały plagiat był w tych dwóch ostatnich rozdziałach.

Dotrzymujemy terminów

Nie zdarza nam się, aby nie napisać pracy na umówiony termin. To jest dla nas priorytet, bo chodzi nie tylko o jedno zlecenie, chodzi o wszystkie. Mamy zapełniony terminarz i jeśli zdarzyłoby się opóźnienie w jednym zleceniu, to automatycznie każde następne też by je miało. Nie możemy więc sobie na to pozwolić i gdy zdarza się, że jest więcej pracy, to zostajemy po godzinach lub pracujemy w weekendy.

Gwarancja jakości

Blisko dwadzieścia lat – znowu za rok będzie trzeba aktualizować 🙂 – doświadczenia zobowiązuje. W swojej pracy staramy się maksymalnie wykorzystać swój potencjał dla realizacji życzeń klientów. Każdy tekst zamówiony w naszym serwisie ma gwarantowaną jakość.

Po pierwsze, ze względu na specyfikę zamówień należy przypuszczać, że pojawią się pewne uwagi, które będzie trzeba nanieść. Oczywiście masz zagwarantowane ich uwzględnienie.

Po drugie, nie ograniczamy jak większość serwisów liczby nanoszonych poprawek. Zawsze masz do nich prawo, niezależnie ile razy poprosisz o jakąś zmianę. To klient ma być zadowolony z zamówionej usługi. Jedyne ograniczenie, to czas ich zgłoszenia. Nie może być tak, że przyjdziesz z poprawą po dwóch latach i powiesz, że praca jest nieaktualna – przecież to normalne, że praca np. z prawa po dwóch latach może być nieaktualna, że mogą zmienić się przepisy. Na zgłoszenie się do nas z poprawkami masz jednak aż trzy miesiące – to jest naprawdę dużo czasu, niektóre serwisy na zgłoszenie poprawek dają tylko dwa tygodnie.

Po trzecie, poprawki nie są w żaden sposób dodatkowo płatne. Są po prostu wkalkulowane w cenę, którą określamy w trakcie składania zamówienia.

Po czwarte, czas naniesienia poprawek jest maksymalnie krótki – jeśli nie są to duże poprawki, to mogą zostać wprowadzone jeszcze tego samego dnia, jeśli większe, to w ciągu dwóch, trzech dni. Jaka byłaby korzyść z gwarancji, jeśli jej czas realizacji byłby zbyt długi?